Zwroty i reklamacje

Chcesz zwrócić otrzymany produkt? Masz 14 dni na zwrot towaru. W tym celu wypełnij zamieszczony poniżej formularz.

Pieniądze zostaną do Ciebie zwrócone w taki sposób, w jakim przebiegła płatność.

Pamiętaj, aby przed wysłaniem towaru odpowiednio go zabezpieczyć. Najlepiej zapakować go w opakowanie, w którym został dostarczony.

Adres wysyłki:

Nexar Group Sp. z o.o.

ul. Ziejkowa 5
09-500 Gostynin

Uwagi!

  • Zwracany produkt powinien być wysłany na powyższy adres
  • Nie odbieramy zwrotów wysłanych do pobliskich Paczkomatów
  • Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie
  • Koszty zwrotu ponosi kupujący
  • Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem

Formularz do pobrania: Zwrot

Reklamacje

Otrzymałeś niekompletne zamówienie lub uważasz, że otrzymany produkt jest wadliwy? W ramach reklamacji możesz wymienić, naprawić lub zwrócić produkty. Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu 14 dni, po czym drogą mailową poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego. Aby zgłosić produkt na reklamację, wypełnij formularz, znajdujący się poniżej.

Zalecamy, aby przesyłkę sprawdzić w obecności kuriera. Naruszone lub zniszczone opakowanie może być sygnałem, że produkt został uszkodzony w transporcie, a nie z winy producenta.

Formularz reklamacji